Fotel Kritikus

Kritika arról, amit csak látok

Marvelek röviden - Amerika Kapitány: Az első bosszúálló (2011)

2017. december 18. 08:30 - krono_gabor

Most, hogy közeleg az új Bosszúállók film ami lassan le is zárják az első körös bosszúállók sztorijait, úgy gondoltam újranézem a filmeket, és mivel szeretek erről firkálgatni ezért írok mindegyikről pár szót.

Ha nem is a történetről de arról mindenképp hogyan tetszett nekem, és mi volt az ami miatt ezeket most már beépültek több szubkultúrába is.

Időrendben nézzem a dolgokat ezért kezdeném is:

Amerika Kapitány: Az első bosszúálló

Így újranézve kiderül, hogy a filmről nekem miért nem tetszett a megjelenés idejében, és miért volt nagyon fontos az univerzum számára.
Ebben a filmben minden képregényes, és minden csupa Amerika, így ezzel legitimálták a mozis világba a képregényfilmeket, hiszen ezelőtt ennyire geek és ennyire folyósan gejl amerikai egyik sem volt.

Több olyan pontot is találtam a filmben amit egy az egyben képregényekből emelhettek át, és én pont ezért utáltam is ezt az alkotást, sajnos azóta sem szerettem meg, és minden képkockája megerősített abban, hogy ez volt az utolsó nem kötelező jellegű nézésem.

Értem a film helyét az univerzumban, és tisztelem is, de szerencsére szeretnem nem kell.
Így visszagondolva csak azoknak ajánlom akik egyszerűen elvakult Marvel rajongók, vagy akik imádnak képregényeket olvasni.

Véleményem szerint nincs mit elemezni ezekben a filmekben, nem kell beszélni arról mennyire művészi a fényképezés és mennyire jó a rendezés. Itt csak az érzés kell és a mosoly amivel kijövünk a moziteremből. Pont ezért lesz minden saját vélemény után, egy gyors érzés beszámoló a filmekről ami ennél:
Olyan az egész mintha leöntötték volna cukormázzal, és becsomagolták volna egy amerikai zászlóba. Nekem ez sok, de aki szereti az ilyet annak 100%-os szórakozás.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelkritikus.blog.hu/api/trackback/id/tr9213508439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása